Wearry

De innovatieve kleding-research app, vermomd als een outfitplanner

Client

OsloMet, SIFO

Datum

Sept 2021 – Okt 2021

Services

Research, UX/UI Design

Deze case is onderdeel van mijn Master Digital Design afstudeerproject

Een onderzoek dat deelnemers motiveert en inspireert.

Context

De mode-industrie heeft een significante impact op ons klimaat. Bij CHANGE onderzoeken ze wat nodig is om de klimaatimpact van kleding te reduceren: de productie, hoe men koopt en het wegdoet. Om de juiste keuzes te maken en goede data bij elkaar te krijgen, is ons gevraagd om een designoplossing te bedenken die consistent gegevens bij onderzoeksdeelnemers kan verzamelen over hun kleding.

Uitdaging

Het ontwerpen van een onderzoekstool die deelnemers kan motiveren data te verzamelen over hun kledinggewoonten voor een periode van 6 maanden. Tegelijkertijd moet deze data kwalitatief en gestructureerd kunnen worden doorgezet nar de CHANGE-onderzoekers.

Interviews

Oplossing

Documenteren

Machine Learning

Identiteit

Documenteren

Kledingkast

Play Video
Bekijk de walkthrough (3m)
Portfolio

Nog meer successen

Filter

Cabbit

Cabbit

Passagiers matchen met lokale taxibedrijven, betaalbaar en eerlijk
Rosco Vision

Rosco Vision

Lancering van de nieuwe DV6 met een award-winning digitale campagne
RIDE

RIDE

De ultieme digitale hub voor én door skateboarders in de buurt

Mijn digitale deur staat altijd open.

CS Websites

Berkendreef 59
3137 BC, Vlaardingen
Nederland