Rosco Vision

Lancering van de nieuwe DV6 met een award-winning digitale campagne

Client

Rosco Vision

Datum

Maart 2021 – Juli 2021

Services

Development, Marketing

Deze case is onderdeel van DPDK's Rosco Marketing Campaign

From artificial intelligence to actual intelligence with Rosco.

Context

Rosco Vision is een van Noord-Amerika’s toonaangevende leveranciers van automobiele veiligheidssystemen. Hun nieuwste product, de DV6, is een innovatieve AI-gedreven dashboard camera met als doel een veiligere rijstijl en voorkomen van ongelukken. Als onderdeel van de marketingstrategie ontwikkelde ik de bijbehorende website.

Uitdaging

Ontwikkelen van een online productsite die de functionaliteiten en voordelen van de Rosco DV6 promoot, om bekendheid te creëren en hogere leads aan te trekken.

Slimme funnel

Structuur

Feature

Vergelijk de DV6

Feature

ROI Calculator

Integraties en technologieën

Resultaten

5 maanden sinds de DV6-campagne lanceerde, zagen wij

377

Meer gekwalificeerde leads
1 MarCom Gold Award

14

Conversion rate
Ook mooie resultaten behalen? Laten we kennismaken
Portfolio

Nog meer successen

Filter

Wearry

Wearry

De innovatieve kleding-research app, vermomd als een outfitplanner
Zibarna

Zibarna

Bewustzijn creëren van toeristische en sociale problemen door inspirerende reisverhalen
Cabbit

Cabbit

Passagiers matchen met lokale taxibedrijven, betaalbaar en eerlijk

Mijn digitale deur staat altijd open.

CS Websites

Berkendreef 59
3137 BC, Vlaardingen
Nederland